החשיבות של מיתוג מלא לעסק שלכם

כיום שההיצע גדול ועסקים נפתחים באגרסיביות בכל חודש, אתם צריכים להיות יצירתיים, חדשניים ולחשוב כל הזמן כיצד אתם מושכים לקוחות חדשים לבית העסק שלכם ולמנוע מלקוחות קיימים לעבור לעסקים חדשים.
אחד מהכלים החשובים ביותר שיש לנו לכך הואמיתוג מלא לעסק שלכם.

 

ברגע שלקוח ראה אתכם בפעם הראשונה, עשרות אם לא מאות בתי עסק שונים פונים אליו, וכרגע יש לו שפע אופציות בחירה, הוא עדיין לא מכיר את הפעילות שלכם בצורה מעמיקה מהסיבה שהוא רק נחשף אליה והוא לא יודע כמוכם כמה אתם טובים ומה הבידול שלכם מהשוק והתועלת שאתם יכולים להביא לו ולכן אתם חייבים שמשהו ״יצעק״ את זה במקומכם.
מיתוג הוא המהלך השיווקי והזכור ביותר בעיניי הלקוחות והוא מחבר בין המהות והעשייה של בית העסק שלכם ויעלה את הקשר הרגשי באופן שוטף.

 

בזכות מיתוג נכון, תאגידים שלמים התבססו בשוק כמו קוקה קולה, מקדונלדס ונייק ובזכות המיתוג, החוויה ותחושת השייכות, מיליוני אנשים בוחרים באופן אוטומטי ואף לא מודע לפעמים לקנות בהרבה יותר יקר משאר המתחרים ולפעמים באיכות פחותה יותר.
כל זאת, בשילוב רחב של אסטרטגייה ובניית עסק מצליח מביא לבניית ״פנים״ שכולנו מכירים כמו ה– M של מקדונלדס או הצבע אדום של קוקה קולה.
כדי להתחיל בסס את עצמכם בשוק אתם חייבים מיתוג ברמה הגבוהה ביותר ומעבר ללוגו אתם חייבים לבנות שפה וקו עיצובי אשר יבוא לידי ביטוי בכל מוצר שאתם מוכרים.
בכל מקום בו הלקוחות שלכם נמצאים כמו משרדי החברה שלכם, אתר האינטרנט, אינסטגרם, פייסבוק שלכם ועוד, יש צורך למתג בצורה אחידה על מנת להרגיל את עין הלקוח להכיר אותנו ולזכור אותנו.

 

סקר ״נילסן״ העולמי שנערך בשנת 2015, הציג  שכמעט 60% מהקונים אמרו שהם קונים באופן קבוע ממותגים שהם מכירים ו– 21% אמרו שהם קנו מוצרים מכיוון שהם אוהבים את המותג.
לכן, המטרה היא לבנות מיתוג מלא וחזק לבית העסק אשר יזכיר ללקוחות מתעניינים כל פעם מדוע הם רוכשים דווקא מכם ולא מאחרים.

 

**חשוב לזכור המיתוג הוא לא מהלך חד פעמי שמבצעים כאשר בונים את זהות המותג לראשונה, אלא מאמץ תמידי המתמשך לעצב את תפיסות קהל היעד שלכם באופן התומך במטרות העסקיות שלכם

עוד בקטגוריה

תגובות לכתבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *